TikTok Boys & Girls: I look FLAT until.. CHECK 🍑👀😱

16. Vel 2020.
856 626 Pregleda

Reacting or my reaction to tiktok boys guys and girls in the latest tik tok challenge and trend where they go "I look flat but there's an interesting twist when they look the other way- here it is SUB YOU COW: bit.ly/2bSdjlw
DON'T MISS THESE VIDEOS: bit.ly/2NbtJ6c

I hope you enjoyed today's video! If you did then please do give it a thumbs up! :D Lets try to get this video to 1500 likes! :D
==========
If you're new and this is your first time watching me, I'm very glad that you've finally met my face :) As you can see, i am yet another baked potato stain on your laptop screen, second to the stain you spilled because chu a lil' nasty child. ANYWAY! BE SURE TO HIT THE SUBSCRIBE BUTTON! :) JOIN THE REBALLION!

~~~~~~~~Talk to me on~~~~~~~~

Instagram: instagram.com/rebal_official/
(@Rebal_Official)

Twitter: twitter.com/Rebal_Da
(@Rebal_Da)

YouNow: www.younow.com/RebalD
(@RebalD)

Komentari
  • *y’all your booty is perfect no matter what ok* ❤️🙈🥵👀 so.. Is your cake bigger than my cake? 🍰

    Rebal DRebal DPrije 9 mjeseci
    • the reply no.500 😂😭😭and yes eeeeeeeeeee

      pink savagepink savagePrije 21 dan
    • Mine is more like a wedding cake lmao

      Green TeaGreen TeaPrije mjesec
    • I have a model body so...

      kim ylkim ylPrije mjesec
    • Your 🎂 is bigger than mine lol and the why are you so funny but nice at the same time like oml I love your energy like hello boys I'm depressed and have no life what about your sad self 😆 and the emojis you use oml hahaha end my life haha jk

      Jojo ChristmasJojo ChristmasPrije mjesec
    • yes

      Jha Meia WrightJha Meia WrightPrije mjesec
  • Actually girls really like it when guys have a good ass Ya’ll aren’t the only ones that like to slap it

    Wasitamrormrs .Wasitamrormrs .Prije sat
  • I like some cake in my man 🤤

    Sindhu MuraliSindhu MuraliPrije 9 sati
  • Im thicker than you >:).

    jasky -chanjasky -chanPrije 9 sati
  • Its funny how guys have better cakes then the girls 😅😍

    love_thy_alienlove_thy_alienPrije dan
  • Mine is built different..but no i got nothing not even croissants LMAO...oh i forgot i don't even got one👁👄👁 also can't believe this comment is so late

    ZEE çieZEE çiePrije dan
  • Okay as a girl I think it's quite hypocritical that girls complain about being sexualized then they go around doing challenges like that are designed to fish for ‘compliments’

    Daniella KisekkaDaniella KisekkaPrije dan
  • I am about the same

    Maddie PriceMaddie PricePrije dan
  • Guess I'm a door

    AlexツAlexツPrije 2 dana
  • Everyone be Like: ) ( Then there's me: l l

    Moritz H.Moritz H.Prije 2 dana
  • I'm less than ur 🍑. 😭🥺

    Almira VillanuevaAlmira VillanuevaPrije 2 dana
  • This was uploaded one day after my birthday and when the covid was just spreading in China. My exams were going on and my miss said it's not gonna come here and now...damn..

    Sayantani BoseSayantani BosePrije 2 dana
  • omg that last girl is literally me

    ryn lelyryn lelyPrije 2 dana
  • 👁👄👁🤢🤡

    Sunshine햇빛Sunshine햇빛Prije 2 dana
  • Yesss love booty on men ❤😍

    Marie SamsonMarie SamsonPrije 2 dana
  • I love the different voices so much

    JaseJasePrije 3 dana
  • Don't know about all girls but I do 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😁

    Shevi BhattShevi BhattPrije 3 dana
  • I'm bigger :p

    Behe BoussebniaBehe BoussebniaPrije 3 dana
  • Nobody ASSked

    ShanazShanazPrije 3 dana
  • When my sister saw my booty they always call me pancake

    Lilibeth BabingaoLilibeth BabingaoPrije 3 dana
  • 😂😂😂😂

    The. j PinkThe. j PinkPrije 4 dana
  • "honey no honey no" 😭

    Shonali SharmaShonali SharmaPrije 4 dana
  • 😂 cringe

    mia manzomia manzoPrije 4 dana
  • I like butts on my guys lol but I have no ass-

    Serena KSerena KPrije 5 dana
  • Alright...so who’s gonna tell him?

    im a drawerim a drawerPrije 5 dana
  • My butt flat my belly thick my boobs flat

    Aaliyah SpryAaliyah SpryPrije 5 dana
  • My cake is flat

    cuddoh wuddohscuddoh wuddohsPrije 5 dana
  • The fart sound always get me.

    Sara AbigailSara AbigailPrije 6 dana
  • 3:36 I mean-What?😂😂😂

    Sara AbigailSara AbigailPrije 6 dana
  • As a Brazilian, I'm not surprise.

    Myllena MarquesMyllena MarquesPrije 6 dana
    • So many Brazilian girls get bum implants 😂😂

      I FUCK MY FAMILY AND I AM A WHITE INBREDI FUCK MY FAMILY AND I AM A WHITE INBREDPrije 4 dana
  • oof bokuto's gonna win this thing (︶^︶)

    Frost MiracleFrost MiraclePrije 6 dana
  • Im thicc 😎🔥 But in all the wrong places 😭💀

    sofiasofiaPrije 7 dana
  • 8:12 “...you’re like a whole door 🚪 “ Cold blooded 🥶

    Chill OutChill OutPrije 7 dana
  • Me seeing other people’s flat asses and freaking jealous bc my ass it the size of the whole Milky Way

    Kawii PeachesKawii PeachesPrije 8 dana
  • 7:52 bro tell me why she was still cute awww

    x1XJellyFishX1xx1XJellyFishX1xPrije 8 dana
  • Omygod just discovered your channel and every single video i watched so far just made me laugh :)

    Lottie OostLottie OostPrije 8 dana
  • He has such a nice ass it’s intriguing

    Sky Is sadSky Is sadPrije 8 dana
  • I'm flat, but working

    Tony cosTony cosPrije 9 dana
  • Some of these girls aren’t even thicc-

    Lin RegioLin RegioPrije 9 dana
  • No one has competition against the Somali guys like...lll have u seen em GOD

    ACE X PsychoACE X PsychoPrije 9 dana
  • ive never laugh so hard in my life😭😭😭💔💔💔 like a vortex

    Bwek_ PènurieBwek_ PènuriePrije 10 dana
  • Kim K who?

    Vickey with EVickey with EPrije 10 dana
  • I swear he turned red from cringe ... I did too... the cringe is real

    Sama ESama EPrije 10 dana
  • 🏹°•*➷ you're thiccer than me

    LilNugget:OLilNugget:OPrije 10 dana
  • Wow he's so mean to these girls. Like If he was Brad Pitt or something. The best he can do is look like a jewish stereotype from family guy and his side profile looks like his nose wants to go to another planet in a spaceship. Lmao.

    Hello WorldHello WorldPrije 10 dana
  • “I don’t look thick until I put my body in a certain position check.” 🤨

    ZinactZinactPrije 11 dana
    • and that's on while doing squats and only seeing 0.001% of a change 😌💅

      Maariya SuhailMaariya SuhailPrije 10 dana
  • Couldn't fucking stop laughing😂😂😂

    Blacky JinxBlacky JinxPrije 11 dana
  • Omg rebal thicc check in da beginning bahahahaha

    Sentoria PotatoSentoria PotatoPrije 11 dana
  • So you just bush every girl in this video🙄

    DinaDinaPrije 11 dana
  • I came across your channel and thought you were funny but idk this is just kinda mean, unsub

    Evelina RobinsonEvelina RobinsonPrije 11 dana
  • i don't like this trend because no offense it leaves people like you room to body shame

    miloumilouPrije 11 dana
  • bruhhhh if 2:22 is flat, THEN WHAT AM I? my booty will never amount to that, and shes called flat T-T

    La reinaLa reinaPrije 11 dana
  • 5:13 was the best 🤤

    Hector SupremeHector SupremePrije 12 dana
  • I’m legit dying during this video with the effects I can’t 😂

    L KL KPrije 12 dana
  • Ma booty is same as ur Rebal u ain't special.. U r my special tho🙄😅😂❤

    Rosie AshrafRosie AshrafPrije 12 dana
  • Okay I CAN'T STRESS THIS ENOUGH, IF YOUR BOOTY IS BIG, IT'S OBVIOUSLY GONNA GIGGLE! You know, FISIC! Boys, when your di** is big it's not gonna look up to god, it's gonna face down and wave at Satan. Jeez. (Yea, that example was cringe but SO AM I)

    Giada TarondoGiada TarondoPrije 12 dana
    • The butt cheecks are made of fat basically, so if you go exercise it will become more solod BUT also less soft and I'm pretty sure the guys who complain about the jiggly booty would complain about a fit girl having a rock as a behind. Sooo in conclusion, do what YOU want; if you like your booty all bouncey and soft it's okay, if you want it more defined it's ALSO OK.

      Giada TarondoGiada TarondoPrije 12 dana
  • Rebal: constantly degrades himself but in a funny way so no one says anything Rebal: can't accept that there's always better looking people even if you are one of the better looking peoples.... Like you hate yourself but you still think you're better than everyone 🤣🤣 that is ultimate relativity my friend.

    Nani FrantzNani FrantzPrije 12 dana
  • I got a flat back, but my chest is popping

    Worst Kiter ChanWorst Kiter ChanPrije 12 dana
  • Uhhh ass supposed to jiggle that means its soft who wants to grab a hard ass like wtf

    Baby LoveBaby LovePrije 12 dana
  • I got a question why do I have a flat ass and guys that I know have more cake than me like what

    Midnight LeaMidnight LeaPrije 12 dana
  • I m flatter as cheese slices 🧀

    Jieana NagpalJieana NagpalPrije 13 dana
  • Butts on guys? 😍😍😍 And, please....you should be PROUD of yours 😃

    Sue JoySue JoyPrije 13 dana
  • Yeah its normal to look like jelly. Dude they're human beings with cellulite and fat.

    allison lucasallison lucasPrije 14 dana
  • 7:58 - dang girl ur flatter then a slate 😐😐😐😐

    your little guyyour little guyPrije 14 dana
  • I am sooo done My birthday November And this is I have been hearing "No nut November " "no sleep November " "no shave November " blah blah etc Like what bish should I stop even breathing in November 😕🤣🤣🤣🤣 Thought I would enjoy my birthday but these Love ur video dude

    your little guyyour little guyPrije 14 dana
  • We like guys booty.

    Susana De La FuenteSusana De La FuentePrije 14 dana
  • why everyone loves big butts....🚶‍♀️

    ZainabZainabPrije 14 dana
    • for realllll its makes self conscious of my small but proportionate butt.

      La reinaLa reinaPrije 11 dana
  • Damn youre harsh

    Camelfe ShyCamelfe ShyPrije 15 dana
  • I mean Kim got bigger pancakes than you

    Cotten candy FluffCotten candy FluffPrije 15 dana
  • He starts all his videos on a whole other vibe 😍😍😍❤️❤️

    Tessa KnowlesTessa KnowlesPrije 16 dana
  • I mean... i got cupcake, take it or leave it. :v

    Rashell MiramontesRashell MiramontesPrije 16 dana
  • 7:53

    Ya BoiYa BoiPrije 17 dana
  • 6:36 This had me DYING 😂😂😂

    Lilia CristalLilia CristalPrije 17 dana
  • I just have fat..

    An iconic name PlsAn iconic name PlsPrije 17 dana
  • 1:57 "why is her shoulder so fuckin high" *Crack noises " SUBSCRIBED!!!😂😂😂💕

    Avillence _hollowAvillence _hollowPrije 17 dana
  • Yes😅🤣🤣🤣

    《Savage Yoongi》《Savage Yoongi》Prije 17 dana
  • 2:40 oh honey NO! Somebody’s gotta tell her! 😂

    Sophie GhaffariSophie GhaffariPrije 17 dana
  • When you thought he would be nice on people with butt

    Kassio PeyaKassio PeyaPrije 19 dana
  • Well, we are not gonna talk about the start of the video...

    -_--_-Prije 19 dana
  • React to Jimin's booty 😃

    Blushy CutieBlushy CutiePrije 19 dana
  • Rebal : 👁️👄👁️

    Archana NayakArchana NayakPrije 19 dana
  • I'm bigger then you lol

    EriaEriaPrije 20 dana
  • Why care for the cake n melons when u have the thicc chicken thighs

    ʕ•ع•ʔPastelCreamu ʕ•ع•ʔʕ•ع•ʔPastelCreamu ʕ•ع•ʔPrije 20 dana
  • When he called that girl a door all I could think about was Oikawa from Haikyuu!!.. 😂😔

    Shōyō HinataShōyō HinataPrije 21 dan
  • I think u been little bit mean

    Renad 2020Renad 2020Prije 21 dan
  • Who doesn't like man buns.😍 I was talking about their hair. You dirty minded people....

    Sunset AdmirerSunset AdmirerPrije 21 dan
  • More than yours bitch tbh🍑🍑🍑🍑🍑🍑

    Michael GuerraMichael GuerraPrije 22 dana
  • I’m here laughing about butts when I’m like the girl from 8:06

    제니제니Prije 22 dana
  • Wowwwww he really calling me out for being a pancake

    orange 716orange 716Prije 22 dana
  • Rebal is THICCCCCCCC

    Kim WilliamsKim WilliamsPrije 22 dana
  • Lolll

    Reva EdalaReva EdalaPrije 22 dana
  • What, am I the only one who thinks small butts are cuter? 🤔

    তৃপ্তি Cookingতৃপ্তি CookingPrije 22 dana
    • @La reina I'm sure a lot others do as well 🙌

      তৃপ্তি Cookingতৃপ্তি CookingPrije 11 dana
    • Dang, I wish people would think like you. Its nice to know some people actually like small butts T-T

      La reinaLa reinaPrije 11 dana
    • I think everybody no matter smol or big is beautiful ❤️

      Kim WilliamsKim WilliamsPrije 22 dana
  • i love you

    Jill BrownJill BrownPrije 23 dana
  • Kim Kardashian who ?

    Blink KBlink KPrije 23 dana
  • Everybody says that I'm thicc but bitch I also gained a ton of weight sooo

    JiminAlphaMaleTOPJiminAlphaMaleTOPPrije 23 dana
  • Rebal is the epitome of puberty hit like a truck

    feistyeverlyfeistyeverlyPrije 23 dana
  • Rebal: "And we had Mexican that day bitch! We had *fRiJoLeS!*" *me literally choking on my food*

    AllyThe WølfCatAllyThe WølfCatPrije 24 dana
  • انها تتدلى

    NOOR BARENOOR BAREPrije 24 dana
  • I’m thick.... SAID NO ONE EVER 😌

    Keira HawkinsKeira HawkinsPrije 26 dana
  • What is the song at 4:58

    Ioana GrosuIoana GrosuPrije 26 dana
HRworld